ANUNŢ
CONSILIUL
LOCAL AL ORAŞULUI MIERCUREA NIRAJULUI
Organizează în baza prevederilor H.G. 286/2011, cu
modificările şi completările ulterioare, pentru aprobarea Regulamentului-cadru
privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar
vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în
grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din
sectorul bugetar plătit din fonduri publice, concurs
pentru ocuparea unui post contractual la „Centrul de îngrijire medico –
social Niraj”, pe perioadă nedeterminată.
Postul scos la concurs este:
1
post de DIRECTOR :
Condiţii generale:
Poate
participa la concursul pentru ocuparea postului vacant de Director la „Centrul de Îngrijire Medico – Social Niraj” persoana care
îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor
state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic
European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de
prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare
postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale
eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi,
după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului
scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru
săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra
autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică
înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei
infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea
funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice:
Pentru a participa la concursul/examenul organizat pentru ocuparea postului vacant de Director, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii specifice:
- să fie absolvenţi de studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă în domeniul stiintelor juridice, medicale, administrative, psihologice sau economice;
- să îndeplinească condiţiile
minime de 5 ani vechime în muncă şi minim 2 ani experienţă în activitate
managerială relevantă în domeniul protecţiei sociale.
- abilităţi de comunicare, capacitate de sinteză şi analiză, iniţiativă;
- cunoştinţe de operare pe calculator;
- cunoaşterea limbii maghiare.
Condiţii de desfăşurare a concursului/examenului:
Concursul se va desfăşura la sediul oraşului Miercurea Nirajului, str. Bocskai István nr. 54, judeţul Mureş.
Proba scrisă
va avea loc în data de: 21 mai 2015, ora 1000;
Data până la care se pot depune dosarele: 08 mai 2015, orele 14, la secretariatul Primăriei oraşului Miercurea Nirajului.
Acte necesare în vederea participării la
concurs:
a) cerere de înscriere la concurs adresată
conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt
document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste
nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări,
copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
d) copia carnetului de muncă, conformă cu
originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în
meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
e) cazierul
judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecendente penale
care să-l facă imcompatibil cu funcţia pentru care candidează - Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care
a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente
penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului
judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea
de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile
sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Copiile actelor din dosarul de concurs se
prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru
conformitate cu originalul.
Bibliografie:
1. Constituţia României, republicată, publicată în
M.O. 767/2003
2. Legea nr. 215/2001 privind
administraţia publică locală, republicată cu modificările şi completările
ulterioare (Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 123
din 20 februarie 2007)
3. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii,
republicată (Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 345 din 18 mai 2011);
4. Legea Nr. 17/2000, republicată, privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, cu modificări şi completări (Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 157 din 6 martie 2007);
5. Legea nr.477/2004, publicată în MO nr.1105/2004, privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Hotărârea Guvernului României Nr. 886 din 5 octombrie 2000, pentru aprobarea Grilei naţionale de evaluare a nevoilor persoanelor vârstnice (Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 507 din 16 octombrie 2000);
7. Hotărârea Guvernului nr.23/2010, privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale, publicată în MO nr. 25/2010, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Hotărârea Guvernului nr. 459 /2010, pentru aprobarea standardului de cost/an pentru servicii acordate în unităţile medico-sociale şi a unor normative privind personalul din unităţile de asistenţă medico-socială şi personalul care desfăşoară activităţi de asistenţă medicală comunitară, publicată în MO nr.340/2010, cu modificare şi completările ulterioare;
9. Legea nr. 197/2012, privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările şi completările ulterioare.
Informaţii la sediul Primăriei. Relaţii
suplimentare la tel: 0265/576-004;
Primar Secretar
Tóth Sándor Szentgyörgyi Ildikó