ANUNŢ
CONSILIUL
LOCAL AL ORAŞULUI MIERCUREA NIRAJULUI
Organizează concurs de
recrutare pentru ocuparea funcţiei publice vacante de :
Inspector clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Compartimentul de asistenţă socială.
Pentru a participa la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcţiei publice de inspector clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului de asistenţă socială.
Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:
- are cetăţenia română şi domiciliul în
România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare
funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen
medical de specialitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute
de lege pentru funcţia publică;
- îndeplineşte condiţiile specifice pentru
ocuparea funcţiei publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei
infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de
serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea
justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni
săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea
funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
- nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este
definită prin lege.
Condiţii specifice:
Pentru a participa la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea funcţiei publice de inspector clasa I, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului de asistenţă socială. candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii specifice:
· studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
· cunoştinţe avansate de operare pe calculator.
Condiţii de desfăşurare a concursului:
Concursul se va desfăşura
la sediul Primăriei oraşului Miercurea Nirajului, Piaţa Bocskai István Nr. 54,
judeţul Mureş.
Proba
scrisă se va desfăşura în data de: 04 iunie 2015, ora 1000;
Data până la care se pot
depune dosarele: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în
Monitorul Oficial al României, Partea a III-a. (data publicării 04.05.2015).
Dosarul de concurs va
cuprinde actele prevăzute de art. 49 din H.G. 611/2008, repectiv:
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale
altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz,
o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea
studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţa care să ateste starea de
sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile
sanitare abilitate;
g) declaraţia pe propria răspundere sau
adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate
conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în
formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute se prezintă
în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică
pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. e) poate fi
înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. ÃŽn acest caz, candidatul
declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de
concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului,
dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis
în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de
numire. Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin
secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice
organizatoare a concursului.
Selecţia dosarelor se va
desfăşura în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării
termenului de depunere a dosarelor.
Interviul se va susţine în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Bibliografie
1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare – republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a
funcţionarilor publici – republicată, cu modificările şi completările
ulterioare;
3. Legea
nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 416/2001, privind venitul
minim garantat, cu modificările
şi completările ulterioare;
5. H.G.
nr. 50/2011, pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat;
6. Legea nr. 277/2010, privind
alocaţia pentru susţinerea familiei, cu modificările şi completările
ulterioare;
7. H.G. nr. 38/2011, pentru aprobarea
Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii
nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei,cu modificările şi completările ulterioare; ;
8. Legea nr. 448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor
persoanei cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
9. O.U.G. nr. 111/2010,
privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificările şi completările ulterioare ;
10. H.G. nr. 52/2011, pentru
aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 111/2010 privind
concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
11. O.U.G. nr. 70/2011,
privind măsurile de protecţie socială în perioada sezonului rece, cu
modificările şi completările ulterioare;
Informaţii la sediul Primăriei. Relaţii suplimentare
la tel: 0265/576-004;
Primar Secretar
Tóth Sándor Szentgyörgyi Ildikó